Subscriu-te

El Cuarteto Albéniz de Prosegur guanya el 29è Concurs Paper de Música de Capellades

El Cuarteto Albéniz de Prosegur amb els membres del jurat

La formació madrilenya Cuarteto Albéniz de Prosegur, format per Iván Görnemann Gautier (violí I), Luis María Suárez Felipe (violí II), Héctor Cámara Ruiz (viola) i Paula Brizuela Carballo (violoncel), ha estat la guanyadora de la 29a edició del Concurs Internacional Paper de Música de Capellades. La fase final, amb sis finalistes, va tenir lloc el diumenge 29 d’abril passat a la Sala Paper de Música de Capellades. El jurat va estar format per Antoni Ros Marbà, Víctor Estapé, Ieva Graubina, Albert Gumí, Jordi Masó i Ofèlia Sala.

El premi consisteix en la promoció oferta per Paper de Música, mitjançant els organitzadors corresponents, per participar en un mínim de deu concerts –i li reserva el Concert de Primavera de l’any vinent a mateixa la Sala Paper de Música de Capellades–, el premi especial de l’Hotel Santa Marta de Lloret de Mar consistent en 1.400 euros i l’enregistrament d’un màster per a l’edició d’un CD.

Els membres del jurat amb els concursants finalistes i guanyadors

Aquesta edició, amb 23 actuacions inscrites, va acollir un total de 54 músics –3 solistes, 7 solistes amb acompanyant, 5 duos, 4 trios, 3 quartets i 1 quintet, procedents de Barcelona, Tarragona, la Corunya, Ceuta, les Illes Balears, Madrid, Portugal, València, Anglaterra, Argentina, Itàlia, Rússia, Suïssa, Ucraïna, Veneçuela i Xile.

Descarregar PDF

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

El @Liceu_cat va acollir la producció de la 'Bottega d'opera' de @esmuccat, "fruit d’una rocambolesca història de recerca, amb gir historiogràfic inclòs", en paraules d' @AlbertFFlamari1 a la crítica. Llegeix-la al web! (Foto: Toni Bofill) http://www.revistamusical.cat/critica/de-quan-barcelona-era-un-vertader-centre-operistic/

La darrera producció de @operacatalunya ja és en marxa. "Afrontar 'Aida' és sempre un repte extraordinari, tant pel que fa a la dificultat de producció com per la complexitat interpretativa", diu @m_sancliment a la crítica. Llegeix-la al web! http://www.revistamusical.cat/critica/aida-celebra-150-anys-amb-una-gira-de-bracet-de-sabadell/

Jordi Savall (.@FundacioCIMA) va oferir aquest dimarts al @palaumusicacat 'La Creació' de Haydn, "una lectura serena, que subratlla la bona factura de l’obra i que compta amb elements excel.lents", diu Albert Torrens en la crítica. Llegeix-la al web! http://www.revistamusical.cat/critica/savall-recrea-haydn-al-palau/

Aquesta setmana ha arrencat al @palaumusicacat amb una cita de @bcnclassics: "Els tres músics van sonar com un autèntic trio “estable”, com si tota la vida haguessin tocat junts", diu Xavier Pujol a la crítica. Llegeix-la al web! http://www.revistamusical.cat/critica/dos-i-dos-que-fan-tres/

Segueix-nos a Twitter