Subscriu-te

Enric Martínez-Castignani a l’Òpera d’Oviedo

 

© 3C Media Artists

 

El baríton català inicia la temporada a l’Ópera d’Oviedo amb el rol de Frank de Die Fledermaus de Johann Strauss, en la producció de l’Ópera de Las Palmas de Gran Canaria. Aquesta actuació de Martínez-Castignani es produeix de manera inesperada, ja que es tracta d’una substitució de darrera hora. La primera funció ja va tenir lloc diumenge 18 de setembre i les properes són els dies 20, 22 i 24 de setembre.

En aquesta producció, dirigida escènicament per Mario Pontiggia, i musicalment per Eric Hull, també hi participen reconeguts cantants: la soprano espanyola Mariola Cantarero, el baríton Gabriel Bermúdez, la soprano Chen Reiss (cantant israeliana fincada a Viena) i Jossie Pérez (l’última Carmen al Liceu).

El mes vinent Enric Martínez-Castignani oferirà un recital acompanyat al piano per Albert Guinovart, tot inaugurant la temporada del Teatre Principal de Sabadell (28 d’octubre de 2011), amb un programa que inclou obres impressionistes i de compositors espanyols, com del mateix Albert Guinovart o Miquel Ortega.

A més, al desembre és previst el llançament al mercat d’un disc compacte amb la interpretació d’una part de la integral de les obres vocals de Miquel Ortega; i posteriorment de dos projectes més en què prendrà part, l’edició de les obres de Pau Casals, i el primer enregistrament mundial (Naxos) del Requiem de Bottesini. En escena, el baríton actuarà al Liceu en El gato con botas de Xavier Montsalvatge (maig de 2012) i tornarà a l’Opera du Rhin-Strasbourg novament dirigit per Robert Carsen.

Descarregar PDF

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

.@FIMCPeralada i @Fest_Torroella són amfitrions, avui i demà, dels representants dels festivals espanyols associats a @FestClasica. Entre d'altres qüestions del seu futur, l'assemblea decidirà l'acceptació de quatre nous festivals, que elevarien a 40 els socis de l'entitat.

Noa va presentar al @palaumusicacat l'espectacle 'Letters to Bach'. "Tot va ser fet, dit, tocat amb molt de respecte i molt d’afecte", diu Xavier Pujol a la crítica. Llegeix-la al web! (Foto: Toni Bofill) http://www.revistamusical.cat/critica/bach-a-la-frontera/

El @Liceu_cat va acollir la producció de la 'Bottega d'opera' de @esmuccat, "fruit d’una rocambolesca història de recerca, amb gir historiogràfic inclòs", en paraules d' @AlbertFFlamari1 a la crítica. Llegeix-la al web! (Foto: Toni Bofill) http://www.revistamusical.cat/critica/de-quan-barcelona-era-un-vertader-centre-operistic/

La darrera producció de @operacatalunya ja és en marxa. "Afrontar 'Aida' és sempre un repte extraordinari, tant pel que fa a la dificultat de producció com per la complexitat interpretativa", diu @m_sancliment a la crítica. Llegeix-la al web! http://www.revistamusical.cat/critica/aida-celebra-150-anys-amb-una-gira-de-bracet-de-sabadell/

Segueix-nos a Twitter