Subscriu-te

Ibercamera presenta una nova temporada, amb sis concerts entre gener i octubre del 2021

L’entitat, que reivindica un cop més el paper de la iniciativa privada en la programació de música clàssica, presenta la 37a temporada, que consisteix en sis concerts als quals els abonats han d’afegir els tres pendents que s’han reprogramat al llarg dels propers mesos.

La Creació de Haydn, L’art de la fuga de Bach i la Sisena Simfonia de Mahler són algunes de les obres del gran repertori que Ibercamera ha programat per a la propera temporada, en concerts tant al Palau de la Música com a L’Auditori, protagonitzats, entre d’altres, pel pianista Maurizio Pollini, el violinista Fumiaki Miura, les orquestres Simfònica de Tòquio, la de la Ràdio d’Stuttgart o la de Cambra de Viena, i els directors Teodor Currentzis i Jonathan Nott.

Els sis nous concerts s’esdevindran entre els mesos de febrer i octubre –quatre al Palau de la Música i dos a L’Auditori–, mentre que els tres reprogramats de la temporada 2019-20 –el Requiem de Verdi, el recital de Martha Argerich i el concert de Fumiaki Miura i Maria João Pires– fan que l’oferta global d’Ibercamera per a la temporada estable a Barcelona de l’any 2021 arrenqui el 21 de gener i s’allargui fins al 27 d’octubre.

La nova oferta inclou l’oratori La Creació de Haydn a càrrec del Cor Madrigal –que prepararà Mireia Barrera– i l’Orquestra de la Ràdio d’Hongria, sota la batuta de János Kovács (9 de febrer); La cançó de la Terra de Mahler, amb l’Orquestra Simfònica SWR d’Stuttgart i Teodor Currentzis (22 de març), i un programa monogràfic Bach a càrrec del pianista Daniil Trifonov (l’endemà, 23 de març). El 29 d’abril l’Orquestra de Cambra de Viena, el violinista Fumiaki Miura i la pianista Varvara interpretaran dos Concerts i una Simfonia de Mozart, mentre que el 26 de maig l’Orquestra Simfònica de Tòquio –en gira europea organitzada pel Grup Camera–, dirigida per Jonathan Nott, interpretarà la Sisena Simfonia de Mahler. Tancarà la temporada el recital de Maurizio Pollini, el 27 d’octubre, amb un programa encara per determinar.

Ibercamera ha aprofitat la presentació de la seva nova temporada –que Josep M. Prat ha qualificat de “potent i representativa del que fem”– per explicitar l’agraïment als seus abonats i clients pel suport mostrat durant els mesos de confinament, així com per la flexibilitat dels artistes a l’hora de buscar noves dates i programes per als concerts corresponents.

L’entitat, que també ha qualificat de “receptiva, positiva i àgil” la reacció de les administracions de les quals rep suport en aquesta crisi, espera poder omplir tot l’aforament de les sales on presenta concerts –els abonats ja en representen el 60%–, manté els preus de les localitats –tot i que, de moment, encara no són a la venda i tan sols es posa en marxa la renovació dels abonaments– i estableix l’hora d’inici dels concerts a les 8 del vespre, d’acord amb la voluntat majoritària dels seu públic i en línia amb la resta de programacions musicals de la ciutat de Barcelona.

Imatge destacada: la pianista Varvara i el violinista Fumiaki Miura. (c) May Zircus.

Descarregar PDF

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

La soprano nord-americana @SondraRadvan va tornar al @Liceu_cat amb un concert que "semblava dissenyat a mida com a acte de coronació". Llegeix la crítica d'Albert Torrens al web! (Foto: Paco Amate) http://www.revistamusical.cat/critica/el-liceu-corona-radvanovsky/

.@FIMCPeralada i @Fest_Torroella són amfitrions, avui i demà, dels representants dels festivals espanyols associats a @FestClasica. Entre d'altres qüestions del seu futur, l'assemblea decidirà l'acceptació de quatre nous festivals, que elevarien a 40 els socis de l'entitat.

Noa va presentar al @palaumusicacat l'espectacle 'Letters to Bach'. "Tot va ser fet, dit, tocat amb molt de respecte i molt d’afecte", diu Xavier Pujol a la crítica. Llegeix-la al web! (Foto: Toni Bofill) http://www.revistamusical.cat/critica/bach-a-la-frontera/

El @Liceu_cat va acollir la producció de la 'Bottega d'opera' de @esmuccat, "fruit d’una rocambolesca història de recerca, amb gir historiogràfic inclòs", en paraules d' @AlbertFFlamari1 a la crítica. Llegeix-la al web! (Foto: Toni Bofill) http://www.revistamusical.cat/critica/de-quan-barcelona-era-un-vertader-centre-operistic/

Segueix-nos a Twitter