Subscriu-te

‘La bohème’ tanca la temporada d’òpera dels Amics de l’Òpera de Sabadell

Francesco Pio Galasso (Rodolfo) i Maite Alberola (Mimì), durant un assaig de La bohème. © Dr. Xavier Gondolbeu
Francesco Pio Galasso (Rodolfo) i Maite Alberola (Mimì), durant un assaig de La bohème. © Dr. Xavier Gondolbeu

Demà es presenta a Sabadell la nova producció de La bohème de Giacomo Puccini de l’Associació d’Amics de l’Òpera de Sabadell (AAOS), amb la qual es tanca la temporada d’òpera 2013-14 de l’entitat i que ha suposat la 32a temporada d’òpera a Sabadell i el 26è cicle Òpera a Catalunya. Aquesta producció inclou la presència destacada de les sopranos Maite Alberola i Montserrat Martí, que interpretaran el paper de Mimì. La resta del repartiment és a càrrec de Francesco Pio Galassor (Rodolfo), Núria Vilà (Musetta), Carles Daza (Marcello), Jorge Tello (Schaunard), Juan Carlos Esteve (Colline) i Xavier Aguilar (Benoit i Alcindoro); Maite Alberola serà Mimì en les funcions de Sabadell i Montserrat Martí en les sis funcions que voltaran per diverses ciutats catalanes.

Així, aquesta Bohème s’estrena demà dimecres, 30 d’abril, al Teatre La Faràndula de Sabadell (21 h), on hi haurà dues funcions més: els dies 2 i 4 de maig (21 i 18 h, respectivament). La producció anirà a Manresa (7 de maig, Teatre Kursaal, 21 h), Viladecans (9 de maig, Atrium, 21 h), Vic (11 de maig, L’Atlàntida, 18 h), Reus (13 de maig, Teatre Fortuny, 21 h), Sant Cugat del Vallès (16 de maig, Teatre-Auditori, 21 h) i Tarragona (18 de maig, Teatre Tarragona, 18 h).

Al fossat, l’Orquestra Simfònica del Vallès serà dirigida pel seu titular, Rubén Gimeno, i a l’escenari el Cor Amics de l’Òpera de Sabadell (dirigit per Daniel Gil de Tejada), on també intervindrà la coral de nens de l’Agrupació Pedagògica Sant Nicolau (dirigida per Laura Obradors). La direcció d’escena és a càrrec de Carles Ortiz i el disseny escenogràfic és de Jordi Galobart.

L’AAOS tanca així aquesta temporada amb tres títols del gran repertori, com són La flauta màgica de Mozart, Norma de Bellini i La bohème de Puccini –títols que van ser escollits pel mateix públic–, i també un Concert Wagner, ofert així mateix al Palau de la Música Catalana. A banda de Sabadell, les òperes s’han representat als teatres catalans habituals que formen part del circuit del cicle Òpera a Catalunya, al qual ha tornat aquesta temporada el Teatre Fortuny de Reus i s’hi ha incorporat el Teatre Tarragona d’aquesta ciutat. Més informació a: www.aaos.info.

Descarregar PDF

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest divendres, arrenca l'edició del cicle de concerts dels Grans Conjunts que celebra el vintè aniversari de l' @esmuccat. Més informació, al nostre web! http://www.revistamusical.cat/lesmuc-celebra-20-anys-amb-una-programacio-de-concerts-especial/

🔴 ÚLTIMA HORA | La Comissió Executiva del Liceu dona suport a seguir treballant en la viabilitat del nou equipament Liceu Mar.

🔗 https://liceubarcelona.cat/ca/la-comissio-executiva-del-liceu-dona-suport-seguir-treballant-en-la-viabilitat-de-liceu-mar

🔴 NOVETAT | Ampliem els annals del Gran Teatre del Liceu amb informació des de l'any 1936.

Des d'avui ja podeu consultar material artístic i gràfic dels darrers 80 anys, des del final de la Guerra Civil fins a la temporada actual.

🔗 https://www.liceubarcelona.cat/ca/el-liceu-amplia-els-seus-annals-amb-informacio-des-de-lany-1936

Mor als 95 anys Manuel Cabero, fundador del @cormadrigal i pedagog de direcció coral. Més informació, al nostre web! http://www.revistamusical.cat/mor-el-pedagog-i-director-de-cors-manuel-cabero-als-95-anys/

Segueix-nos a Twitter