Subscriu-te
,

Paul Badura-Skoda i Edith Fischer, ‘masterclasses’ a Vila Seca

Paul Badura-Skoda

L’organització del Concurs Internacional de Piano Paul Badura-Skoda, que el passat mes de setembre es va veure obligada a suspendre la que havia de ser la segona edició  a causa de la manca de prou recursos econòmics que el fessin viable, ha organitzat unes masterclasses amb el prestigiós pianista austríac Paul Badura-Skoda i la pianista xilena Edith Fischer que tindran lloc el cap de setmana de l’1 i 2 de desembre a l’Auditori de Vila-seca. Les classes magistrals es duran a terme el dissabte dia 1 amb Edith Fisher durant quatre hores al matí (10-14 h) i amb Paul Badura-Skoda durant quatre hores a la tarda (14-18 h). Hi participaran un màxim de 12 alumnes, escollits entre els sol·licitants d’escoles superiors, tant d’aquí (ESMUC) com de l’estranger: Anglaterra, Itàlia, Bèlgica i Holanda, entre d’altres. 

Així mateix, el dissabte a les 21 h la pianista Edith Fischer –deixebla de Claudio Arrau i premiada al Concurs Dinu Lipatti de Londres i al Concurs Internacional de Munic– oferirà un recital de piano a l’Auditori de Vila-seca, que inclourà la Sonata opus 109 de Beethoven i els 24 Preludis de Chopin.

El diumenge dia 2, al matí (10-14 h) tindrà lloc una conferència pública de Paul Badura-Skoda sobre l’art de tocar Mozart en un piano modern. Al vespre (21 h), el pianista austríac de prestigi internacional oferirà un recital amb obres de Mozart, Schubert, Debussy i Frank Martin, amb el qual es clourà aquesta intensa cita al voltant del piano, que vol suplir d’alguna manera l’absència del concurs enguany.

Per assistir a les masterclasses i als concerts com a oient s’ofereixen dues modalitats de preus. L’assistència a totes les activitats (incloent-hi el concert) d’un sol dia té un preu de 20 euros, mentre que l’assistència a les activitats de tot el cap de setmana és de 35 euros. Per a més informació, es pot consultar el web del concurs www.concursbaduraskoda.com

Descarregar PDF

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

El @Liceu_cat va acollir la producció de la 'Bottega d'opera' de @esmuccat, "fruit d’una rocambolesca història de recerca, amb gir historiogràfic inclòs", en paraules d' @AlbertFFlamari1 a la crítica. Llegeix-la al web! (Foto: Toni Bofill) http://www.revistamusical.cat/critica/de-quan-barcelona-era-un-vertader-centre-operistic/

La darrera producció de @operacatalunya ja és en marxa. "Afrontar 'Aida' és sempre un repte extraordinari, tant pel que fa a la dificultat de producció com per la complexitat interpretativa", diu @m_sancliment a la crítica. Llegeix-la al web! http://www.revistamusical.cat/critica/aida-celebra-150-anys-amb-una-gira-de-bracet-de-sabadell/

Jordi Savall (.@FundacioCIMA) va oferir aquest dimarts al @palaumusicacat 'La Creació' de Haydn, "una lectura serena, que subratlla la bona factura de l’obra i que compta amb elements excel.lents", diu Albert Torrens en la crítica. Llegeix-la al web! http://www.revistamusical.cat/critica/savall-recrea-haydn-al-palau/

Aquesta setmana ha arrencat al @palaumusicacat amb una cita de @bcnclassics: "Els tres músics van sonar com un autèntic trio “estable”, com si tota la vida haguessin tocat junts", diu Xavier Pujol a la crítica. Llegeix-la al web! http://www.revistamusical.cat/critica/dos-i-dos-que-fan-tres/

Segueix-nos a Twitter